BILETY MIESIĘCZNE - ANDREWBus i MALTRANS Przewozy Osób

ANDREWBus
&
 MALTRANS
Przewóz osób
Przejdź do treści

Menu główne:

SPRZEDAŻ BILETÓW MIESIĘCZNYCH NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK 2017r.:

- w Turku- Dworcowa 1, hotel MONIKA w dniach:
28.09.2017r.
29.09.2017r.
02.10.2017r.
03.10.2017r.
04.10.2017r.
05.10.2017r.
w godzinach 08:00-15:00

Uwaga pasażerowie !!!
W imieniu własnym, jak i naszych kierowców zwracamy się z prośbą do młodzieży uczęszczającej do szkół średnich w Turku o nabywanie biletów miesięcznych WYŁĄCZNIE w kasie biletowej. Powyższa sytuacja usprawni dojazd do szkół, nie będzie powodowała nadmiernego zakłócenia pracy i obciążenia dla kierowców.

- w Uniejowie- Targowa 25 w dniach:
29.09.2017r.
02.10.2017r.
w godzinach 08:00-15:00

SPRZEDAŻ BILETU MIESIĘCZNEGO TYLKO Z LEGITYMACJĄ.


 SERDECZNIE ZAPRASZAMY!


ZASADY NABYWANIA BILETU MIESIĘCZNEGO:
Bilet miesięczny na nowy miesiąc możemy nabyć:
1. w kasie biletowej- w Turku, ul. Dworcowa- hotel MONIKA, w terminach wskazanych powyżej;
2. w kasie biletowej - w Uniejowie, ul. Targowa 25, w terminach wskazanych powyżej.

Gwarantujemy najniższe ceny biletów miesięcznych. Okresowe promocje.
Honorujemy wszystkie ulgi ustawowe: (uczeń/student/nauczyciel/niewidomy/niepełnosprawny etc.)
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jaka jest cena biletu miesięcznego?
Cenę biletu:
Uzyskasz dzwoniąc pod numer: 600-427-943 - linie obsługiwane przez ANDREWBUS- w dniach otwarcia kasy biletowej
Uzyskasz dzwoniąc pod numer: 660-946-826 - linie obsługiwane przez MALTRANS- w dniach otwarcia kasy biletowej
2. Od kiedy i do kiedy można wykupić bilet miesięczny?
Bilet miesięczny można nabywać:
a) w biurze- ul. Targowa 25, Uniejów- dni sprzedaży ogłoszone są co miesiąc na naszej www.
b) w kasie biletowej w Turku, w hotelu MONIKA- dni sprzedaży ogłoszone są co miesiąc na naszej www.
3. Jestem osobą niepełnosprawną/niewidomą. Czy przysługuje mi ulga na bilet miesięczny? Jakimi dokumentami muszę się okazać?
Honorujemy wszystkie ulgi ustawowe, np. niewidomy, niepełnosprawny, uczeń, student, nauczyciel, doktorant etc.  Przy zakupie biletu ulgowego zobowiązany jesteś do każdorazowego okazywania dokumentu, będącego podstawą do ulgi.
4. Czy wykupując bilet miesięczny po raz kolejny muszę okazać w kasie legitymację szkolną?
Bezwzględnie.
5. Zagubiłem bilet miesięczny, co teraz zrobić?
Nie wydajemy duplikatów. W takich wypadkach należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z firmą, która obsługuje Twoją linię komunikacyjną (czyt.pkt 1).
6. Z ważnego powodu nie zdążyłem kupić biletu w kasie biletowej, gdzie mogę go kupić po zakończeniu sprzedaży w kasie?
TYLKO W WYJĄTKOWYCH sytuacjach za pośrednictwem kierowcy. W związku z reorganizacją godzin lekcyjnych w ZST i koniecznością wcześniejszego przyjazdu do Turku, zwracamy się do naszych pasażerów o nabywanie biletów wyłącznie w kasie biletowej. Uchroni to kierowców od dodatkowych obowiązków i nadmiernego obciążenia.
7. Czy mogę spodziewać się kontroli biletów w autobusie?
Każdy pasażer posiadający bilet miesięczny obowiązany jest do jego okazywania przy każdorazowym wsiadaniu do autobusu. Kierowca ma obowiązek każdorazowego sprawdzania biletu miesięcznego.
Firma zatrudnia również osobę kontrolera, posiadającego stosowną legitymację (kontrole okresowe). Na codzień natomiast do kontroli upoważniony i zobowiązany jest kierowca.  Możesz również spodziewać się okazjonalnej kontroli biletu w autobusie przez samego właściciela firmy. Należy pamiętać, że bilet ulgowy ważny jest jedynie z ważną legitymacją.
                                      
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego